مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-21سياسي

تاکید استاندار خوزستان بر جذب اعتبارت برنامه های راهبردی اشتغال


همه دستگاه های اجرایی استان خوزستان باید در برنامه های راهبردی ایجاد اشتغال، نهایت همکاری را داشته باشند زیرا جذب اعتبارات در این زمینه بسیار مهم است.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: همه دستگاه های اجرایی استان خوزستان باید در برنامه های راهبردی ایجاد اشتغال، نهایت همکاری را داشته باشند زیرا جذب اعتبارات در این زمینه بسیار مهم است.

قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خوزستان که امروز (31 خردادماه) در استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ریزی مدونی در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در نهادهای امدادرسان و همچنین مجموعه های اشتغالزا در دستگاه های اجرایی استان خوزستان در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: راهبرد خوبی در خصوص ایجاد اشتغال خوزستان تعریف و در پیش گرفته شده که بسیار خوب است و در این زمینه از مجموعه اقتصاد و دارایی و همچنین سازمان برنامه و بودجه خوزستان تشکر می کنم.

استاندار خوزستان گفت: همه دستگاه های اجرایی استان خوزستان باید در برنامه های راهبردی ایجاد اشتغال، نهایت همکاری را داشته باشند زیرا جذب اعتبارات در این زمینه بسیار مهم است.

سلیمانی دشتکی افزود: باید تلاش کنیم که حقوق استان خوزستان را در سطح ملی بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار خوزستان بر جذب اعتبارت برنامه های راهبردی اشتغال

تاکید استاندار خوزستان بر جذب اعتبارت برنامه های راهبردی اشتغال