مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-21بين الملل

گانتس: اگر تلاش های آتش بس شکست بخورند به غزه حمله می کنیم


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد، در سایه ادامه تنش ها، به پرواز درآوردن بالن های آتش زا به سمت شهرک های اسراییلی همجوار غزه و عدم پیشرفت در روند توافقنامه آتش بس با گروه های فلسطینی عملیات جدید در غزه آغاز شود.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد، در سایه ادامه تنش ها، به پرواز درآوردن بالن های آتش زا به سمت شهرک های اسراییلی همجوار غزه و عدم پیشرفت در روند توافقنامه آتش بس با گروه های فلسطینی عملیات جدید در غزه آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم با افسران ارشد ارتش در نشستی پشت درهای بسته به بررسی تصمیم عملیات نظامی در صورت موفقیت آمیز نبودن تلاش های مصر و جامعه جهانی برای دستیابی به توافقنامه آتش بس با حماس در غزه پرداخت.

گانتس بار دیگر تاکید کرد: هدف از عملیات نظامی احتمالی تضعیف توانمندی های حماس و دستیابی به توافق آتش بس با این جنبش طبق شروط اسراییل است.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته حماس را به واکنشی سخت و شدید در صورت انجام هرگونه حمله ای به اسراییل تهدید کرد.

آویو کوخاوی، رییس ستاد ارتش این رژیم نیز به ارتش دستور داده برای برخورد با تمامی سناریوها از جمله سناریوی دور جدید جنگ با گروه های فلسطینی در غزه آماده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتس: اگر تلاش های آتش بس شکست بخورند به غزه حمله می کنیم

گانتس: اگر تلاش های آتش بس شکست بخورند به غزه حمله می کنیم