مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-21سياسي

انتخابات 1400 همه معادلات را تغییر داد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: انتخابات 1400 همه معادلات را تغییر داد و بهترین زمان برای توسعه اندیشه بسیجی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: انتخابات 1400 همه معادلات را تغییر داد و بهترین زمان برای توسعه اندیشه بسیجی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی،امروز دوشنبه 31 خرداد در دیدار رییس و اعضای شورای بسیج اساتید استان که به مناسبت 31 خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید برگزار شد، افزود: اساتید بسیجی باید به مجموعه علم و ایمان تکیه کنند و باید این اندیشه را توسعه داد که خوشبختانه زمینه چه در جهان و چه در ایران فراهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، وی گفت: باید فرصت را غنیمت شمرد و اگر بنشینیم و این فرصت از دست برود، فایده ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع)، بزرگداشت یاد شهید دکتر مصطفی چمران و تقدیر از حماسه آفرینی مردم ایران در انتخابات 1400 اظهار کرد: به طور یقین دوباره دست قدرت و مدد الهی در این انتخابات دیده شد، به طوری که همه بیگانگان و بیگانه پرستان که این شرایط را در این هشت سال ایجاد کرده بودند، به صورت هماهنگ، ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400 همه معادلات را تغییر داد

انتخابات 1400 همه معادلات را تغییر داد