مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-21پزشكي

اوضاع بحرانی کرونا در قشم/ راه اندازی بخش چهارم کرونا در بیمارستان پیامبر اعظم


رییس بیمارستان پیامبر اعظم قشم (ص) گفت: افزایش بی سابقه بیماران بستری و بدحال کرونا از زمان شروع همه گیری ویروس کووید-19 در چند هفته اخیر بیمارستان قشم مجبور به راه اندازی و تجهیز بخش چهارم کرونا با ظرفیت 21 تخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر هرو آبادی اظهار کرد: افزایش بی سابقه بیماران بستری و بدحال کرونا از زمان شروع همه گیری ویروس کووید-19 در چند هفته اخیر بیمارستان قشم مجبور به راه اندازی و تجهیز بخش چهارم کرونا با ظرفیت 21 تخت شده است.

وی افزود: متاسفانه تعداد بیماران به شدت افزایش یافته و ظرفیت بخش های بستری و مراقبت های ویژه بیمارستان نیز رو به تکمیل شدن است.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم قشم (س) همچنین بیان داشت: برخلاف توصیه ها و اخطارهای متخصصان سلامت و مسئولان بهداشتی و درمانی بر لزوم رعایت پروتکل ها، متاسفانه بیماری کرونا از سوی مردم ساده انگاری شده و اکنون روزانه شمار مبتلایان به این ویروس بی رحم به شدت افزایش یافته است.

هروآبادی تاکید کرد: مردم از حضور در تجمعات و دورهمی ها جداًخودداری نموده، از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند تا با مشارکت هر چه بیشتر شاهد کاهش موارد ابتلا به بستری و فوتی ناشی از کرونا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع بحرانی کرونا در قشم/ راه اندازی بخش چهارم کرونا در بیمارستان پیامبر اعظم

اوضاع بحرانی کرونا در قشم/ راه اندازی بخش چهارم کرونا در بیمارستان پیامبر اعظم