مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-21فرهنگي

بازگشت پرانتز باز به آنتن رادیو نمایش


پس از شش سال وقفه، برنامه پرانتز باز که از سوی مخاطبان به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه های رادیویی شناخته شده بود به آنتن رادیو نمایش بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی رادیو نمایش، مارال دوستی، سردبیر و تهیه کننده پرانتز باز درباره بازگشت این برنامه به آنتن رادیو نمایش گفت: پرانتز باز با رویکرد جدیدی برگشته است چراکه شش سال این برنامه روی آنتن نبوده و با پررنگ شدن فضای مجازی اتفاقات زیادی افتاده تا آنجا که امروز هر شهروند دیگر خودش یک رسانه است بنابراین ما به احترام هر فرد و رسانه اش به جای آنکه این بار روی خبر متمرکز باشیم، تمرکزمان را بر بررسی و اطلاع رسانی می گذاریم تا در راستای یکی از اهداف رادیو نمایش که کار آن اطلاع رسانی شفاف در حوزه فرهنگ است قدم موثری برداریم.

این تهیه کننده با سابقه رادیو افزود: در گذشته شعار پرانتز باز این بود که ما چشم سوم شما هستیم و شفاف، بی طرف و دقیق همه چیز را به شما اطلاع می دهیم و حالا می خواهیم به مردم بگوییم که ما این بار در واقع وقت بیشتری از شما را پیش خرید می کنیم تا هر آنچه را که لازم است برایتان تحلیل کنیم.

دوستی ادامه داد: در پرانتز باز از مسائل فرهنگی و به خصوص سینما خواهیم گفت و از آنجایی که این برنامه محتوای خبری داشت و در حال حاضر خبر آنچنانی و جریان خاصی در حوزه سینما وجود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پرانتز باز به آنتن رادیو نمایش

بازگشت پرانتز باز به آنتن رادیو نمایش