مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-21اقتصادي

اخطار قطع آب برای مشترکان پرمصرف تهرانی صادر شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: این شرکت از روز گذشته برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف تهرانی نامه هشدار قطع آب صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، محمدرضا بختیاری روز دوشنبه در این باره گفت: اولویت اول ما اخطار و سپس کاهش فشار است و با این حال بی توجهی به این هشدارها قطع آب را به دنبال دارد.

وی افزود: به زودی در مناطق پرمصرف هم کاهش فشار آب را اعمال خواهیم کرد، ولی برنامه ای برای جیره بندی و سهمیه بندی آب تا این لحظه در استان تهران نداریم.

این مقام مسئول ادامه داد: امسال ما برنامه ای برای قطع یا نوبت بندی آب تا به امروز نداشته ایم و نخواهیم داشت، ولی وضعیت نگران کننده ای را در سدهای استان تهران شاهد هستیم.

بختیاری در خصوص نوبت بندی آب در تهران تصریح کرد: امسال به لحاظ کاهش بارندگی در کشور سال ویژه ای است، در مقایسه با 50 سال اخیر میزان بارش ها در سراسر کشور به پایین ترین میزان خود رسیده است.

بختیاری اضافه کرد: میزان مصرف استاندارد معادل 14 مترمکعب برابر با 14 هزار لیتر در ماه است که اگر این عدد بیش از چهار برابر افزایش پیدا کند، اخطار و قطعی آب را در پی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان کرد: سه وضعیت سبز، نارنجی و قرمز را برای تهران تعریف کرده ایم که سال گذشته به دلیل وضعیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار قطع آب برای مشترکان پرمصرف تهرانی صادر شد

اخطار قطع آب برای مشترکان پرمصرف تهرانی صادر شد