مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-21اقتصادي

هایکو ماس: تحریم های جدید علیه بلاروس اجتناب ناپذیر است


وزیر خارجه آلمان گفت، تحریم های جدید علیه بلاروس اجتناب ناپذیر است و وعده داد که تمدید تحریم ها برای بخش های دیگر اقتصادی این کشور در نظر گرفته می شود.

- وزیر خارجه آلمان گفت، تحریم های جدید علیه بلاروس اجتناب ناپذیر است و وعده داد که تمدید تحریم ها برای بخش های دیگر اقتصادی این کشور در نظر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان به نشریه دی وولت گفت: بر این باورم که تحریم های بیشتری علیه بلاروس وضع می شود و این مساله اجتناب ناپذیر است.

تحریم های جدیدی علیه بخش هایی از اقتصاد بلاروس نظیر صنعت پتاس و بخش انرژی وضع می شود.

وی افزود: ما همچنین باید دولت را در مینسک از طریق جمع آوری کمک های مالی در اتحادیه اروپا با انتشار اوراق قرضه دولتی محروم کنیم.

اظهارات وزیر خارجه آلمان پیش از نشست شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا که قرار است امروز (دوشنبه) در لوگزامبورگ برگزار شود، مطرح شده است.

در این نشست همچنین قرار است مسائل حول محور بلاروس و تحریم ها علیه دولت مینسک و همچنین روابط با عراق و کشورهای آمریکای لاتین مورد بررسی قرار گیرد.

اوایل ماه جاری میلادی، جوزپ بورل، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته بود که امیدوار است اتحادیه اروپا تحریم های هدفمند اقتصادی را علیه بلاروس بابت فرود اجباری هواپیمای رایان ایر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هایکو ماس: تحریم های جدید علیه بلاروس اجتناب ناپذیر است

هایکو ماس: تحریم های جدید علیه بلاروس اجتناب ناپذیر است