مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-21حوادث

آخرین وضعیت پرونده محیط بانان در بنیاد شهید


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: متاسفانه خشکسالی سبب شده است که حیات وحش از مناطق چهارگانه خارج شوند و این شرایط بعضا سبب سوء استفاده شکارچیان غیرمجاز شده است.

- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: متاسفانه خشکسالی سبب شده است که حیات وحش از مناطق چهارگانه خارج شوند و این شرایط بعضا سبب سوء استفاده شکارچیان غیرمجاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جمشید محبت خانی امروز در نشست خبری سازمان حفاظت محیط زیست که به صورت آنلاین برگزار شد با اشاره به اینکه خشکسالی سبب شده است که گونه های مختلف حیات وحش از مناطق چهارگانه خارج و به مناطق مسکونی نزدیک شوند، اظهار کرد: ممکن است این شرایط سبب سوء استفاده شکارچیان غیرمجاز شود.

وی ادامه داد: از این رو ما از همه مردم و همیاران طبیعت می خواهیم که در زمینه حفاظت از این گونه ها به ما کمک کنند البته ما تلاش کرده ایم که با ایجاد آبشخورها مانع خروج حیات وحش از مناطق چهارگانه شویم اما به هرحال این مناطق - که 13 درصد وسعت کشور را شامل می شوند - محصور نیستند.

محبت خانی با تاکید بر اینکه افرادی متخلفی که می خواهند از این شرایط سوء استفاده کنند، مطمئن باشند که با آن ها برخورد جدی و قانونی خواهد شد، تصریح کرد: باتوجه به خروج حیات وحش از مناطق چهارگانه در برخی نقاط، پلیس، محیط بانان و همیاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده محیط بانان در بنیاد شهید

آخرین وضعیت پرونده محیط بانان در بنیاد شهید