مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-21حوادث

ماجرای وحشتناک آزار کودک 9 ساله در بین دو نیمه فوتبال ایران و عراق


مرد جوان که برای شکایت از نوجوانی 17ساله وارد کلانتری شده بود، در حالی که دستان کودک 9ساله اش را در دست می فشرد، به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری مهرگان مشهد گفت: - جی پلاس؛ روزنامه خراسان نوشت: اگر چه همواره سعی می کردم مواظب رفتارهای کودکانه فرزندم باشم و از او در برابر برخی حوادث ناخواسته یا اتفاقات شیطانی دیگر حفاظت کنم، اما متاسفانه در بین دو نیمه فوتبال ایران و عراق حادثه وحشتناکی رخ داد که .

مرد جوان که برای شکایت از نوجوانی 17ساله وارد کلانتری شده بود، در حالی که دستان کودک 9ساله اش را در دست می فشرد، به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری مهرگان مشهد گفت: همیشه در رسانه ها حوادث عبرت آموز را مطالعه می کنم و از سرگذشت دیگران عبرت می گیرم.

به همین دلیل توجه زیادی به پسر 9 ساله ام داشتم تا حادثه خطرناکی برای او رخ ندهد.

خیلی به او توجه می کردم و نمی گذاشتم از مقابل چشمانم دور شود اما متاسفانه هنگام پخش بازی فوتبال ایران و عراق حادثه وحشتناکی رخ داد که افکارم را به هم ریخت.

آن شب پسرم درکوچه محل زندگی مان مشغول بازی کودکانه بود و من هم که نمی خواستم او را از بازی کردن باز دارم در حیاط منزلم را باز گذاشتم تا از داخل اتاق نظاره گر فرزندم باشم چرا که به بازی فوتبال خیلی علاقه مندم و نمی توانستم از این بازی حساس چشم پوشی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای وحشتناک آزار کودک 9 ساله در بین دو نیمه فوتبال ایران و عراق

ماجرای وحشتناک آزار کودک 9 ساله در بین دو نیمه فوتبال ایران و عراق