مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-21سياسي

تحصیل 2700 طلبه در خراسان شمالی/ از مهاجرت طلاب جلوگیری شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از تحصیل 2 هزار و 700 طلبه در 15 مدرسه علمیه استان خبر داد و گفت: ساخت مدارس علمیه با امکانات مناسب می تواند مهاجرت طلاب از استان را به حداقل برساند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح دو شنبه در بازدید از پروژه احداث ساختمان مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد، اظهار کرد: مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان از چند سال پیش در استان راه اندازی شد و تاکنون منشأ خیر و برکات فراوانی بوده است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: در حال حاضر 190 نفر طلبه سطح 3 در این مدرسه علمیه در حال تحصیل هستند؛ اما به دلیل آماده نبودن ساختمان آن، در حسینیه اجاره ای مستقر شده اند که فضای آموزشی و کتابخانه ای مطلوبی ندارد.

وی افزود: با تکمیل ساختمان در حال احداث این مدرسه علمیه تخصصی امکان تحصیل 200 طلبه دیگر در سطح 3 این حوزه علمیه مهیا شده و به فضل الهی مهاجرت تحصیلی طلاب از استان به پایان می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: به فضل الهی با افتتاح ساختمان جدید این مدرسه علمیه در آینده نزدیک، شاهد افزایش حضور طلاب سطوح عالی در استان خواهیم بود.

وی افزود: راه اندازی مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد در سال های اخیر نقش ویژه ای در جلوگیری از مهاجرت تحصیلی و خروج طلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 2700 طلبه در خراسان شمالی/ از مهاجرت طلاب جلوگیری شود

تحصیل 2700 طلبه در خراسان شمالی/ از مهاجرت طلاب جلوگیری شود