مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-21سياسي

لزوم ارتباط سازمان یافته میان رییس جمهور، نخبگان و دانشگاهیان


بسیج اساتید دانشگاه شریف در پیامی به رییسی خواستار ارتباط سازمان یافته میان شخص رییس جمهور و نخبگان و دانشگاهیان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بسیج استادان دانشگاه صنعتی شریف در پیامی به دکتر سید ابراهیم رییسی انتخاب وی به عنوان رییس جمهور را تبریک گفت و در این پیام نکاتی را خطاب به رییسی یادآور شد.

متن این پیام به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم حضور محترم جناب حجه الاسلام آقای دکتر رییسی منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سلام علیکم، حضور و مشارکت گسترده و آگاهانه مردم عزیز ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود استمرار تحریم های ظالمانه، مشکلات و نابسامانی های اقتصادی و معیشتی، و تلاش شبانه روزی صدها شبکه ماهواره ای برای مایوس کردن مردم و تشویق ایشان به تحریم انتخابات، بار دیگر مایه افتحار و سرافرازی شد.

شایسته است که به پاس نعمت حضور حماسی ملت بزرگ ایران، پیشانی شکر بر درگاه مقلب القلوب بساییم و بر دستان پرصلابت مردم شریف ایران هزاران بوسه از مهر و سپاس نثار کنیم.

اینک که دوران رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده و رأی اعتماد اکثریت شرکت کنندگان در انتخابات به جنابعالی تعلق گرفته است، این موفقیت بزرگ را خدمت شما تبریک عرض می کنیم و از درگاه ایزد منان برایتان توفیق خدمت صادقانه به مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتباط سازمان یافته میان رییس جمهور، نخبگان و دانشگاهیان

لزوم ارتباط سازمان یافته میان رییس جمهور، نخبگان و دانشگاهیان