مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-21سياسي

سازمان های غیر دولتی قرقیزستان موظف به ارائه گزارش مالی شدند


پارلمان قرقیزستان قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن سازمان های غیر دولتی غربی موظف خواهند بود تا گزارش از گردش مالی خود را به دولت ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، امروز پارلمان قرقیزستان قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن سازمانهای غیر دولتی غربی موظف خواهند بود تا گزارش از گردش مالی خود را به دولت ارائه کنند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان پارلمان قرقیزستان قانونی را تصویب کردند که طبق آن سازمان های غیردولتی باید گزارش دهند که درآمد آنها از کجا تأمین می شود و برای چه هزینه می شود.

پیش نویس قانون گزارشگری مالی توسط سازمان های خصوصی غربی با رای 83 نماینده موافق و 10 رای مخالف تصویب شد.

توجه داشته باشید که این موضوع در زمان ریاست جمهوری سورنبای جین بیک اف تهیه شده است و این قانون یکی از بحث برانگیزترین لوایح در هفت سال گذشته است.

هر چند این قانون امروز به تصویب پارلمان این کشور رسید اما برخی از مقامات قرقیز از جمله معاون پارلمان این کشور معتقد است: تصویب این لایحه خسارت زیادی به کل کشور وارد خواهد کرد.

به گفته این افراد که اکثرا طرف دار غرب هستند: تصویب آن منجر به بسته شدن بسیاری از سازمانهای غیرانتفاعی خواهد شد و سازمانهای بین المللی فعالیتهای خود را در جمهوری قرقیزستان محدود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های غیر دولتی قرقیزستان موظف به ارائه گزارش مالی شدند

سازمان های غیر دولتی قرقیزستان موظف به ارائه گزارش مالی شدند