مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-21پزشكي

مراقب شادی های انتخاباتی باشید!


یک متخصص بیماریهای عفونی با اشاره به برگزاری جشن های انتخاباتی کاندیداهای پیروز گفت: مردم باید بدانند کرونا هنوز از بین نرفته و چنانچه اصرار به حضور در این جشن ها دارند، - ایسنا/کرمانشاه یک متخصص بیماریهای عفونی با اشاره به برگزاری جشن های انتخاباتی کاندیداهای پیروز گفت: مردم باید بدانند کرونا هنوز از بین نرفته و چنانچه اصرار به حضور در این جشن ها دارند، حتما باید رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشند.

دکتر سیاوش وزیری با اشاره به قابلیت ماندگاری ویروس کرونا در هوای گرم گفت: مطالعات و شواهد نشان می دهد این ویروس در حرارت بالا هم قدرت ماندگاری داشته و می تواند بیماری زایی داشته باشد، بنابراین نیاز است افراد خطر کرونا را همچنان جدی بگیرند.

وزیری به اجتماعات انتخاباتی در هفته های اخیر اشاره کرد وافزود: این اجتماعات که برخی در فضای باز و برخی در فضاهای مسقف برگزار شد ممکن است منجر به چرخش ویروس شده و این احتمال هست که در هفته های آتی شاهد شروع موج پنجم کرونا باشیم.

این متخصص بیماریهای عفونی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد برگزاری اجتماعات و جشن های بعد از انتخابات هستیم که تقاضا داریم این جشن ها حتما با رعایت پروتکل های بهداشتی و در و فضای باز برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب شادی های انتخاباتی باشید!

مراقب شادی های انتخاباتی باشید!