مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-21سياسي

خدام آمدند اما فرمانده نبود


بعد از ورود خدام حرم مطهر امام رضا (ع) به لشکر 16 سپاه قدس گیلان مداح در پشت میکروفن فریاد زد « فاتح نبل و الزهرا کجایی که ببینی خادمان حرم امام رضا برای دیدنت به اینجا آمدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، وقتی صحبت از امام هشتم می شود، بی اختیار تمام وجود انسان و مردم گیلان و رشت از دل، قلب و ذهن گرفته تا چشم و تن به حرم مطهر ضامن آهو آقا علی بن موسی الرضا می رود، از خود می پرسید چرا؟ جوابش چیزی جز عشق و دلدادگی خاصی میان ما این خواهر و برادر نیست.

در طول ایام ضریح امام رضا بود.

وقتی پای عشق وسط بوده و تو مجنون باشی فاصله ، دوری، درد و بیماری هیچ معنایی پیدا نمی کند زیرا هر وقت و از هر جای ایران که دلت برای امام رئوف و مهربانی تنگ شود، می توانی دل را به دریا زده و با خواندن زیارت نامه و دادن سلام مخصوص قلب و روح را راهی حرم امام رضا (ع) کنی تا شاید یکم دردهایت کاهش پیدا کند درست مثل همان کاری که سردار حق بین در آخرین شب از زندگی پر از افتخارش انجام داد.

از صبح امروز که برای تهیه گزارش به شهر رشت رفتم هر چه به محل لشکر 16 قدس گیلان نزدیک می شدم  حال و هوای شهر بوی امام رضا به خودش می گرفت.

وقتی وارد لشکر عملیاتی شدم (بگذریم که چند دقیقه معطل شدیم)  از سرباز گرفته تا سرگرد، سرهنگ و سردار همه مشتاق و بی تاب دیدار و میزبانی از خدام امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدام آمدند اما فرمانده نبود

خدام آمدند اما فرمانده نبود