مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-21فرهنگي

بازگشایی در های مرکز تئاتر کانون به روی مخاطبان


چراغ نمایش های مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با اجرا های محیطی به زودی روشن می شود.

- جی پلاس ، معاون مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون گفت: براساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، هنر تئاتر در گروه مشاغل دو قرار گرفت و از این پس فعالیت این گروه در تماشاخانه های تئاتر، تا زمان وضعیت زرد و نارنجی در کشور بلامانع است.

سعید زین العابدین افزود: مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری نیز تماشاخانه های خود را در شرایطی به روی مخاطبان می گشاید که شیوه نامه های بهداشتی مانند تب سنجی از کارکنان، مراجعه کنندگان و تماشاگران و ضد عفونی سالن ها با برنامه ای منظم و روزانه با جدیت اجرا خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: اهدای ماسک بهداشتی به تماشاگران در بدو ورود به سالن های نمایش، مناسب سازی سیستم تهویه هوا و کاستن ظرفیت سالن ها به یک سوم با توجه به رعایت فاصله اجتماعی در هر اجرا 50 تماشاگر از جمله این تمهیدات است.

معاون مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون همچنین در مورد استقرار راهنمایان سلامت در زمان اجرا در سالن ها توضیح داد: همکاران ما به عنوان راهنمای سلامت از آغاز تا پایان اجرا در سالن نمایش حضور خواهند داشت و در صورت مشاهده هر گونه رعایت نکردن فاصله اجتماعی، عدم استفاده از ماسک و… اقدام های لازم را انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی در های مرکز تئاتر کانون به روی مخاطبان

بازگشایی در های مرکز تئاتر کانون به روی مخاطبان