مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-21سياسي

اخلاق رضوی آیینه تمام نمایی از صفات اخلاقی پیامبر(ص) در مقام نظر و عمل است


مرادی در جریان برگزاری وبینار دهه کرامت به میزبانی ستاد فهما استان کرمانشاه گفت: اگر به سیره نظری و عملی امام رضا(ع) بنگریم، آیینه تمام نمای رسول خدا(ص) در مقام نظر و عمل را خواهیم دید.

- اخلاق رضوی آیینه تمام نمایی از صفات اخلاقی پیامبر(ص) در مقام نظر و عمل است مرادی در جریان برگزاری وبینار دهه کرامت به میزبانی ستاد فهما استان کرمانشاه گفت: اگر به سیره نظری و عملی امام رضا(ع) بنگریم، آیینه تمام نمای رسول خدا(ص) در مقام نظر و عمل را خواهیم دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، سیروس مرادی روز (یکشنبه 30 خرداد) در جریان برگزاری سلسله وبینارهای دهه کرامت به بیان مباحثی در خصوص اخلاق و سیره عملی امام رضا(علیه السلام) پرداخت و گفت: بحث اخلاق یکی از مهمترین مباحث و آموزه های قرآنی و روایی ما است.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه و مدرس دانشگاه رازی اظهار کرد: در آموزه های دینی ما اخلاق جایگاه ویژه ای دارد به طوری که در آیات قرآن منشور اخلاق در بسیاری از آیات بیان شده و در واقع تعداد زیادی از آیات قرآن کریم به اخلاق فردی، اخلاق اجتماعی، نحوه رفتار و عملکرد انسان در این حیات دنیوی اشاره دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق رضوی آیینه تمام نمایی از صفات اخلاقی پیامبر(ص) در مقام نظر و عمل است

اخلاق رضوی آیینه تمام نمایی از صفات اخلاقی پیامبر(ص) در مقام نظر و عمل است