مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-21سياسي

یک هزاره حضور ایرانیان در ساخت حرم پدر و فرزند امام رضا(ع)+تصاویر


رییس ستاد بازسازی عتبات با اشاره به چندین قرن سابقه حضور ایرانیان در بازسازی و توسعه حرم مطهر پدر و فرزند امام رضا(ع) گفت: هم اکنون 7 پروژه با هدف ارتقای رفاه حال زائران توسط ایرانیان در حرم کاظمین در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد جلال مآب، رییس ستاد بازسازی عتبات با اشاره به ارادت ویژه ایرانیان به ساحت مقدس امام موسی کاظم (ع) و امام جواد(ع)، پدر و فرزند امام رضا(ع)، گفت: اگرچه پایه گذار حرم کاظمین، شاه اسماعیل صفوی صورت گرفت که با تخریب همه بنا های حرم، بارگاهی زیبا و باشکوه با رواق، صحن و دو گنبد جدید کاشی کاری شده ساخته شد.

جلال مآب با بیان اینکه بسیاری از ابنیه حرم کنونی یادگار آن دوران و البته تجهیز و توسعه دوره قاجار است، خاطرنشان کرد: در ادامه یک هزاره عرضه ارادت شیعیان ایرانی به آستان پدر و فرزند ثامن الحجج، هم اکنون نیز 7 پروژه در قالب طرح های عمرانی و صنعتی-هنری در این حرم مطهر در حال اجراست.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: در بخش پروژه های عمرانی، سه طرح تامین و اجرای سنگ کف ایوان باب القبله و باب المراد، طراحی و ساخت سرویس های بهداشتی و طرح توسعه زیرسطحی صحن امام محمد باقر در حرم مطهر امامین جوادین علیهم السلام اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزاره حضور ایرانیان در ساخت حرم پدر و فرزند امام رضا(ع)+تصاویر

یک هزاره حضور ایرانیان در ساخت حرم پدر و فرزند امام رضا(ع)+تصاویر