مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-21سياسي

رییسی عملگراست و قوانین بخش تعاون را اجرایی می کند


یک فعال تعاونی ابراز امیدواری کرد با توجه به جدیت و عمل گرایی آقای رییسی، قوانین بر زمین مانده بخش تعاون به نتیجه برسد و گام موثری در جهت تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون برداشته شود.

- عبداله بهرامی در گفت و گو با ایسنا درباره رفع مشکلات و چالشهای بخش تعاون و اجرای قوانین تعاون در دولت سیزدهم، اظهار کرد: در دو سال گذشته آقای رییسی ثابت کردند که عزم و اراده جدی برای انجام کار را دارند و عمل گرا هستند لذا امیدواریم بسیاری از قوانین و مطالبات بر زمین مانده بخش تعاون با حضور ایشان بهتر به نتیجه برسد و تحقق یابد.

وی ادامه داد: ایشان قول مساعد دادند که حداقل مطالبات بخش تعاون که بحث اجرای قوانین و حمایتهای پیش بینی شده در اصل 44 است را عملیاتی می کنند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف تاکید کرد: معاونت تعاون وزارت کار تلاش زیادی برای به نتیجه رسیدن قوانین بخش تعاون و مطالبات تعاونگران صورت داد و انصافا زحمات بسیاری کشیده شد ولی بدنه در حوزه مقننه زیاد همراه نبود در حالی که باید آنقدر مطالبه و پیگیری کنیم که اجرا شود.

بهرامی افزود: امیدواریم با عزمی که در رییس جمهور منتخب دیده ایم قانون تعاون و حمایت های دیده شده در سیاستهای اصل 44 به درستی به اجرا در آید و شرایط اجرای قانون تسهیل شود تا گام موثری در جهت تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی عملگراست و قوانین بخش تعاون را اجرایی می کند

رییسی عملگراست و قوانین بخش تعاون را اجرایی می کند