مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-21اجتماعي

راه اندازی پایگاه تابستانی مهارت در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش لرستان


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از راه اندازی پایگاه تابستانی مهارت در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از راه اندازی پایگاه تابستانی مهارت در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش استان خبر داد.

علیرضا نخعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلات رسمی آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای برنامه ریزی و انجام فعالیت های تربیتی برای دستگاه تعلیم و تربیت ایجاد می شود.

وی ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به اهمیت موضوع از تمام ظرفیت های داخلی و خارج از سازمان برای غنی سازی اوقات فراغت در تابستان 1400 استفاده کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در همین راستا ضمن برگزاری جلسه ستاد فعالیت های تابستانی در استان و همه 24 شهرستان و منطقه این کارگروه برگزار و برای راه اندازی فعالیت ها تصمیمات مناسب اتخاذ شده است.

نخعی گفت: از مهمترین این تصمیمات و ظرفیت غنی سازی می توان به ارائه خدامات فر هنگی هنری، مهارتی 31 کانون فر هنگی تربیتی در سرارس استان، ارائه خدمات آموزشی علوم قرانی در رشته مختلف در 14 مرکز دارالقرآن استان، ثبت مدارس متقاضی پایگاه تابستان برای مدیران در سامانه همگام، استفاده بهینه سالن های ورزشی رو باز و بسته با رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه تابستانی مهارت در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش لرستان

راه اندازی پایگاه تابستانی مهارت در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش لرستان