مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-21سياسي

خوشنامی شورای شهر قم در ادوار مختلف


نایب رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به خوشنامی این شورا در ادوار مختلف، از تمایل نیروهای انقلابی نسبت به هم ابراز خرسندی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن بختیاری امروز در نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد با بیان این که رقابت های انتخاباتی پایان یافته است تصریح کرد: در این شرایط باید به فکر وحدت و همدلی بود و نباید برخی بحث ها به گونه ای مطرح شود که به اختلاف و دودستگی بینجامد.

وی افزود: اختلاف سلیقه و اختلاف نظر همواره در بین افراد و گروه های وجود دارد، اما خوشحالیم که در انتخابات اخیر دو لیست از نیروهای انقلابی یعنی لیست شورای هماهنگی اصولگرایان و لیست مجمع هم افزایی فعالیت کردند.

وی با تصریح بر این که در شرایط امروز کشور باید تمایل نیروهای انقلابی را نسبت به یکدیگر پاس داشت اذعان کرد: نباید بیان برخی مسائل سبب ایجاد اختلاف، تفرقه و دودستگی در جریان انقلابی شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به این که دولت باید نسبت به برخی مسائل مربوط به انتخابات اخیر پاسخگو باشد اظهار کرد: شورای اسلامی شهر مقدس قم باید همچنان به سمت همگرایی سوق داده شود، نه این که برخی بخواهند دوباره اختلافات را دامن بزنند و سبب عدم همگرایی و هم افزایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشنامی شورای شهر قم در ادوار مختلف

خوشنامی شورای شهر قم در ادوار مختلف