مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-21اقتصادي

افتتاح طرح های ملی مناطق آزاد تجاری با دستور رییس جمهوری


مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح های ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی با ارزش 70 هزار و 65 میلیارد تومان با فرمان رییس جمهوری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفتاد و چهارمین برنامه افتتاح تدبیر و امید برای جهش تولید ، طرح های مربوط به مناطق آزاد در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، هرمزگان، گیلان و سیستان و بلوچستان با دستور رییس جمهوری افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

این طرح ها که در مناطق آزاد تجاری- صنعتی کیش، قشم، اروند، ارس، انزلی اجرا می شود، برای 920 نفراشتغال زایی مستقیم فراهم می کند.

در منطقه آزاد تجاری ارس 15 طرح تولیدی و اقتصادی با ارزش سرمایه گذاری 2 هزار و 619 میلیارد تومان و در منطقه آزاد اروند 11 طرح اقتصادی و زیربنایی به ارزش سرمایه گذاری 225 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

امروز همچنین 15 پروژه تولیدی و زیربنایی در منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم با ارزش سرمایه گذاری 2 هزار و 480 میلیارد تومان و در منطقه آزاد کیش نیز افتتاح 9 طرح اقتصادی و تولیدی به بهره برداری رسید.

در ادامه افتتاح طرح ها، عملیات اجرایی 52 پروژه دیگر با سرمایه گذاری 64 هزار و 192 میلیارد تومان و اشتغال زایی هفت هزار و 117 نفر با دستور رییس جمهوری، انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های ملی مناطق آزاد تجاری با دستور رییس جمهوری

افتتاح طرح های ملی مناطق آزاد تجاری با دستور رییس جمهوری