مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-21اجتماعي

فراخوان دریافت نظرات درباره «آیین نامه اجرایی جدید مدارس»


در راستای اجرای سیاست «مدرسه محوری»، از سوی شورای عالی آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از فراخوان دریافت پیشنهادها و نظرات درباره پیش نویس«آیین نامه اجرایی جدید مدارس» خبر داد.

- فراخوان دریافت نظرات درباره آیین نامه اجرایی جدید مدارس در راستای اجرای سیاست مدرسه محوری ، از سوی شورای عالی آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از فراخوان دریافت پیشنهادها و نظرات درباره پیش نویس آیین نامه اجرایی جدید مدارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است: توجه به تحولات محیطی، اقتضائات، شرایط و نیازهای حال و آینده دانش آموزان، جامعه و استفاده بهینه از منابع و امکانات ایجاب می کند که اداره مدارس مبتنی بر اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باز تعریف شود.

بر اساس این گزارش، در راستای سیاست مدرسه محوری با افزایش و واگذاری اختیارات و قدرت تصمیم گیری به مدارس، انعطاف پذیری در روش ها، شفاف سازی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی، توسعه مشارکت همه جانبه عوامل سهیم و مؤثر در مدرسه به ویژه خانواده ها(ظرفیت های درون مدرسه و محیط پیرامونی)، باید جایگاه مدارس، به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت و محل کسب تجربیات یادگیری ارتقا یافته و بر اثربخشی و کارآیی آن افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دریافت نظرات درباره «آیین نامه اجرایی جدید مدارس»

فراخوان دریافت نظرات درباره «آیین نامه اجرایی جدید مدارس»