مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-21اقتصادي

سفر هیأت ایرانی به عراق برای تحویل زمین خط آهن شلمچه-بصره


در هفته جاری هیأت ایرانی با سرپرستی معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی برای تحویل زمین و آغاز عملیات ساخت خط آهن شلمچه-بصره به عراق می رود.

- خیرالله خادمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین هماهنگی ها با کشور عراق برای ساخت خط آهن شلمچه-بصره اظهار داشت: اردیبهشت امسال بود که طرح احداث راه آهن شلمچه-بصره پس از تصویب در هیات دولت عراق، به وزارت حمل و نقل این کشور ابلاغ شد، در این راستا بلافاصله پس از مصوبه دولت عراق درخواست کردیم که هیأت ایرانی برای تحویل اراضی و در صورت نیاز تفاهم نامه های جدید و بعدی، به کشور عراق سفر کند.

* سفر مسوولان ایرانی به عراق برای تحویل زمین خط آهن شلمچه-بصره مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه در همین هفته هیأت ایرانی عازم عراق می شود تا مقدمات آغاز عملیات اجرایی خط آهن شلمچه ـ بصره را آغاز کند، گفت:  در این سفر معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی به همراه اینجانب و مدیرعامل راه آهن، همچنین نماینده شرکت فدک به عنوان سرمایه گذار و برخی دیگر از مسؤولان حضور دارند .

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برای تحویل زمین و آغاز عملیات ساخت این خط آهن با مسوولان عراقی دیدار خواهیم داشت، به هر حال منتظر تعیین تکلیف طرف عراقی هستیم با این حال برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیأت ایرانی به عراق برای تحویل زمین خط آهن شلمچه-بصره

سفر هیأت ایرانی به عراق برای تحویل زمین خط آهن شلمچه-بصره