مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-21دانش

شناخت با پیامک و کافی شاپ رفتن به دست نمی آید


عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ایلام گفت: دخترها و پسرهایی که قصد ازداوج با هم دارند به موضوع شناخت از همدیگر توجه کافی داشته باشند و بدانند که این شناخت با پیامک بازی و کافی شاپ رفتن به دست نمی آید.

- ایسنا/ایلام عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ایلام گفت: دخترها و پسرهایی که قصد ازداوج با هم دارند به موضوع شناخت از همدیگر توجه کافی داشته باشند و بدانند که این شناخت با پیامک بازی و کافی شاپ رفتن به دست نمی آید.

دکتر امیر عبدالحسینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروزه با تغییر آداب و رسوم نگاه به مقوله ازدواج نیز تغییر کرده و بدون داشتن زوج هایی آموزش دیده و دارای مهارت زندگی نمی توان انتظار یک زندگی موفق و پایدار را داشت.

وی گفت: امروز با مشکلاتی مانند آسیب های اجتماعی، خیانت، طلاق و بخصوص طلاق های دوران عقد مواجه هستیم که آمارشان رو به فزونی است بنابراین ضرورت دارد که آموزش های پیش از ازدواج بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ایلام با بیان اینکه شناخت ناکافی و عدم آگاهی خیلی از زوجینی که مهارت های لازم زندگی را بلد نیستند، بعدا مشکل ساز می شود، تصریح کرد: موضوع شخصیت همدیگربرای زوجین جوان بسیار مهم است چون شخصیت ها با هم متفاوت است و گاها اختلال شخصیتی نیز وجود دارد که این اختلال های شخصیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت با پیامک و کافی شاپ رفتن به دست نمی آید

شناخت با پیامک و کافی شاپ رفتن به دست نمی آید