مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-21حوادث

در سال گذشته99 نفر در مازندران غرق شدند


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت : در سال گذشته99 نفر از هموطنان (84 مرد و ما بقی زن) در دریا ، رودخانه ، استخر و کانال غرق شدند .

- ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت : در سال گذشته99 نفر از هموطنان (84 مرد و ما بقی زن) در دریا ، رودخانه ، استخر و کانال غرق شدند .

علی عباسی تصریح کرد : از این موارد 55 نفر در دریا ، 27 نفر در رودخانه ،8 نفر دریاچه مصنوعی و سد 3 نفر استخر شنا ، و 2نفر کانال و استخر کشاورزی ، دریاچه طبیعی ، چاه و سایر مکان هر کدام یک نفر هستند وی بیان کرد: آشنایی با فنون اولیه شنا،آشنایی با محدودیت ها و رعایت آن ها از ابتدایی ترین الزامات قبل از شنا است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه اطلاع از وضعیت عمق آب قبل از تصمیم به شیرجه زدن و حتی قبل از ورود به آب ضروری است، یادآورشد: چرا که شیرجه در آب های کم عمق خطر ضربه به سر و نیز شکستگی گردن را به دنبال دارد؛هم چنین ورود به آب های عمیق برای مبتدیان، خطر غرق شدگی را افزایش می دهد.

وی گفت: بررسی دمای آب نیز ضروری است، به عنوان مثال اگر مدت زیادی در آفتاب مانده اید، از وارد شدن ناگهانی به آب سرد خودداری کنید، علت این توصیه پیشگیری از شوک دمایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال گذشته99 نفر در مازندران غرق شدند

در سال گذشته99 نفر در مازندران غرق شدند