مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-21حوادث

بی گدار به آب نزنید


ساعت 12 و 52 دقیقه ظهر روز 28 خردادماه 1400، جوان 27 ساله ای در آب های زاینده رود در پارک ساحلی باغ بهادران غرق شد، اما این اولین حادثه غرق شدگی امسال نیست و آخرین آن نخواهد بود، - ایسنا/اصفهان ساعت 12 و 52 دقیقه ظهر روز 28 خردادماه 1400، جوان 27 ساله ای در آب های زاینده رود در پارک ساحلی باغ بهادران غرق شد، اما این اولین حادثه غرق شدگی امسال نیست و آخرین آن نخواهد بود، به ویژه در روزهای گرم تابستان که باوجود همه هشدارهای مسئولان، شاهد تکرار اخبار تلخ غرق شدگی هستیم.

در فصل گرما و تعطیلات تابستانی بسیاری از شهروندان بار سفر به تفرجگاه ها و به ویژه حاشیه رودخانه ها و هر جا که نشانی از آب و آبادانی باشد می بندند، غافل از این که ممکن است پایان این سفر با مرگ همراه شود.

رودخانه ها، کانال ها و استخرهای ذخیره آب کشاورزی و سدهای مخزنی می تواند برای فرار از تب تابستان فریبنده، اما بسیار خطرآفرین باشد.

شاید بسیاری از افراد فکر کنند خطر غرق شدگی فقط در دریا وجود دارد، اما گاهی حتی یک حوض عمیق یا استخر ذخیره آب در باغ می تواند مرگبار باشد، پس بهتر است این تابستان در هر جا و مکانی تن به آب نزنید.

مرگ 47 نفر در منابع آبی استان در سال 99 منصور شیشه فروش-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته 47 نفر در منابع آبی شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی گدار به آب نزنید

بی گدار به آب نزنید