مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-21اقتصادي

بیش از 1500 قرارداد یارانه دستمزد در هرمزگان منعقد شد


مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد که با اولویت مناطق کم برخوردار از اشتغال و بنگاه های به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا درحال اجراست از سال گذشته تاکنون یک هزار و 523 قرارداد منعقد شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد که با اولویت مناطق کم برخوردار از اشتغال و بنگاه های به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا درحال اجراست از سال گذشته تاکنون یک هزار و 523 قرارداد منعقد شده است.

هادی ابراهیمی صبح امروز(31 خردادماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه سهمیه استان در سال جاری از اجرای طرح یارانه دستمزد یکهزار و 350 نفر است، افزود: از ابتدای سال تاکنون 145 قرارداد در این خصوص منعقد شده است.

وی جامعه هدف این طرح را بنگاههای بخش تعاونی و خصوص و جویندگان کار با تحصیلات حداقل دیپلم با اولویت دانش آموختگان دانشگاهی دانست و عنوان کرد: کاهش هزینه های به کارگیری نیروی کار جدید برای کارفرما به منظور پایداری تولید و اشتغال در راستای حمایت از بنگاههای اقتصادی، افزایش فرصت اشتغال بویژه برای فارغ التحصیلان دانشگگاهی در بازار کار، حمایت از ارتقاء تولید داخلی و رقابت پذیری در بنگاههای اقتصادی و ارتقاء سطح سرمایه انسانی بنگاههای فعال بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1500 قرارداد یارانه دستمزد در هرمزگان منعقد شد

بیش از 1500 قرارداد یارانه دستمزد در هرمزگان منعقد شد