مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-21فرهنگي

درخشش نوجوان ایوان کی در جشنواره خاتم


عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری ایوان کی رتبه نخست ششمین جشنواره ادبی خاتم را در بخش دانش آموزی از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، با برگزاری اختتامیه و انتشار بیانیه هیأت داوران بخش های بزرگسال و کودک و نوجوان ششمین جشنواره داستان نویسی خاتم، برگزیدگان و شایستگان تقدیر این رویداد، معرفی و داستان دفتر زرد سیمی اثر مائده سادات آبسردی عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایوان کی، برگزیده نخست بخش دانش آموزی این دوره از جشنواره شناخته شد.

بر اساس اعلام هیأت داوران بخش کودک و نوجوان این جشنواره، جشنواره خاتم مفتخر است که مهم ترین نقش را در گسترش داستان نویسی در حوزه کودک و نوجوان ایفا کرده که بارزترین جلوه آن، کسب موفقیت در این مسیر و حضور باکیفیت و ارزشمند داستان نویسان از رده های سنی مختلف در جشنواره ششم خاتم و از زیباترین جلوه های آن نیز داستان هایی از گروه سنی کودک در رده های سنی ب و ج در این جشنواره است.

هیأت داوران ششمین دوره جشنواره خاتم، پس از بررسی 195 اثر در بخش کودک و نوجوان و 346 اثر در بخش دانش آموزی اعلام کرده است: از میان آثار ارسالی و آثاری که از ساختار داستانی محکم و منسجمی برخوردار باشند و از کلیشه ها و بازنویسی فاصله گرفته و درون مایه آن ها مفهومی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نوجوان ایوان کی در جشنواره خاتم

درخشش نوجوان ایوان کی در جشنواره خاتم