مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 19:202021-06-20ورزشي

4 ورزشکار قمی در کاروان پارالمپیکی سردار دل ها


فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین نام چهار ورزشکار معلول قمی را در لیست کاروان اعزامی کشورمان به بازی های پارالمپیک 2021 توکیو قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهر حضور دارند تا بدین ترتیب سهمیه ورزش جانبازان و معلولین قم در این پارالمپیک نسبت به دوره قبل افزایش یابد.

در دوره قبلی بازی های پارالمپیک که سال 2016 در شهر ریودوژانیرو برزیل به انجام رسید، حسین گلستانی در رشته والیبال نشسته و محمد محمدنژاد در رشته بسکتبال با ویلچر اعزام شدند اما در این دوره با اضافه شدن دو ورزشکار دیگر از این رشته ها، قم دارای چهار نماینده در کاروان سردار دل ها است.

رضا عیوضی جوان آینده دار و مستعد بسکتبال با ویلچر استان قم و همچنین سیدحسین حسینی جد بازیکن شایسته والیبال نشسته استان قم در لیست نفرات حاضر در کاروان سردار دل ها حضور دارند، در حالی که سرپرستی کاروان کشورمان در بازی های پارالمپیک توکیو را هادی رضایی بر عهده دارد.

در سال 2016 که بازی های المپیک و پارالمپیک در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد، حسین گلستانی همراهی با تیم ملی والیبال نشسته  کشورمان به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کرد تا صاحب طلای پارالمپیک شود، اما همراه با تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور محمد محمدنژاد ملی پوش قمی خود علیرغم شکست تیم مطرح آلمان در نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 ورزشکار قمی در کاروان پارالمپیکی سردار دل ها

4 ورزشکار قمی در کاروان پارالمپیکی سردار دل ها