مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-20سياسي

پیام تقدیر سازمان بسیج کارگران خراسان رضوی از حضور حماسی کارگران در انتخابات


سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان رضوی با صدور پیامی از حضور حماسی کارگران و مدیران کارخانجات در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

- متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضور غرورآفرین  ملت حماسه ساز ایران اسلامی به ویژه کارگران و مدیران کارخانجات، در انتخابات 28 خردادماه 1400، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود.

آری، ملت شریف ایران به ویژه قشر زحمت کش و همیشه در صحنه کارگری، به رغم توطئه های چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق های رأی، حماسه دیگری را آفریدند.

دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند، از فشار های سیاسی و اقتصادی گرفته تا بمباران خبری و ترور و حتی توسل به ویروس منحوس کرونا.

یقیناً هر کدام از این موارد، می توانست مشارکت مردمی را در کشور های مختلف شدیداً تحت تأثیر قرار بدهد و یا انتخابات را متوقف یا به تأخیر بیندازد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی اثبات کرد.

درود و سلام خدا بر شما کارگران عزیز و همیشه در صحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تقدیر سازمان بسیج کارگران خراسان رضوی از حضور حماسی کارگران در انتخابات

پیام تقدیر سازمان بسیج کارگران خراسان رضوی از حضور حماسی کارگران در انتخابات