مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 17:502021-06-20سياسي

انتقاد خبرگزاری اصولگرا از وحید حقانیان


جناب آقای حقانیان! غیر از آسیبی که ممکن است از قِبَل این دست اقدامات به دفتر رهبر معظم انقلاب وارد شود و آن را در مظان سوءتفاهم ها قرار دهد، - جناب آقای حقانیان! غیر از آسیبی که ممکن است از قِبَل این دست اقدامات به دفتر رهبر معظم انقلاب وارد شود و آن را در مظان سوءتفاهم ها قرار دهد، پرسش مهم دیگر این است که نگارش چنین بیانیه ای و انتشار دادن آن در رسانه عمومی با ماموریت جایگاه مهم و متعالی چون معاونت ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب چه تناسب ی دارد؟ آقای حقانیان! شایسته است ضمن ترک این رویه خسارت بار هرچه سریعتر درباره این شبهه افکنی ها روشنگری کرده و از ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفتر ایشان صیانت فرمایید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم: ساعاتی پس از انتشار نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری 1400، متنی با عنوان بیانیه دکتر سید وحید حقانیان از مسوولان نهاد رهبری در بعضی رسانه های یک جریان سیاسی خاص در کشور منتشر و موجب تعجب صاحب نظران و تحلیل گران و دلسوزان جبهه انقلاب شد.

جناب آقای وحید حقانیان در این متن خود که انتساب عنوان بیانیه به آن توسط این رسانه ها نیز فی نفسه عجیب و معنادار بود، تحلیلی راجع به انتخابات ریاست جمهوری و رفتار نامزدها مطرح تقریر کرده بود که صرف نظر از پرداختن به جزییات این تحلیل و صحیح و غیرصحیح بودن آن، درباره کلیات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد خبرگزاری اصولگرا از وحید حقانیان

انتقاد خبرگزاری اصولگرا از وحید حقانیان