مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 17:052021-06-20سياسي

مردم تفکر انقلابی را برای مبارزه با فساد انتخاب کردند


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد ملت در انتخابات برای جهانیان به تمام معنا دار بوده، گفت: مردم به تفکری رای دادند و مبارزه با فساد و رانت خواری را سر راهی قرار داده و این رای صرفاً رای به یک فرد نبود بلکه رای به یک تفکر انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیدعلی با بیان اینکه مردم به معیارهایی رای دادند که مبارزه با رانت خواری را سرلوحه خود می داند، افزود: مردم به تفکری رای دادند که حل مشکلات ملت را در دستور کار قرار داده و با دفاع از عزت ملی، امید به آینده ای روشن را نشان دادند.

  آقازاده با بیان اینکه ارکان نظام در خدمت مردم عزیز باید باشد و کسانی که در مسؤولیت قرار می گیرند باید خود را خادم مردم بدانند، گفت: همگان باید برای پیشبرد اهداف انقلابی تلاش کنند تا پیشرفت برای مردم ملموس شود.

  حضور قاطعانه مردم در انتخابات دشمن را مأیوس کرد نماینده دیگر مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه با قدردانی از حضور مقتدرانه مردم در انتخابات که مایه عزت ایران در پیش جهانیان شد، اظهار کرد: ملت ایران با حضور قاطعانه خود در انتخابات، هوشیاری و بصیرت خود را نشان داده و خواب خیالی دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تفکر انقلابی را برای مبارزه با فساد انتخاب کردند

مردم تفکر انقلابی را برای مبارزه با فساد انتخاب کردند