مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-20اجتماعي

4 زن در هرمزگان آموزش تخصصی دریانوردی می بینند


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: برای نخستین بار در سطح کشور، 4 زن آموزش های تخصصی در سمت دریانوردی را فرا می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا محمدی کرجی ران اظهار کرد: 4 زن در حال آموزش دوره تخصصی دریانوردی هستند و در این دوره آموزشی که از نیمه دوم خردادماه 1400 در جزیره قشم آغاز شده و به مدت دو سال ادامه دارد، آموزش های تئوری و عملی مربوط به افسر دومی کشتی های با ظرفیت ناخالص 500 تن یا بیشتر سفرهای نامحدود (اقیانوس پیما) به فراگیران ارائه می شود.

وی افزود: پس از گذراندن مراحل آزمون های علمی، مصاحبه زبان انگلیسی و روانشناسی، از بین حدود 100 نفر متقاضی، تعداد 27 نفر فراگیر برای شرکت در این دوره انتخاب شدند و نکته قابل توجه این که برای نخستین بار در کشور، تعداد 4نفر از بانوان توانستند شایستگی حضور در این دوره تخصصی دریانوردی را کسب کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای سطح دانش علمی و عملی دریانوردان استان، کمک به اشتغال جوانان بومی و کاهش هزینه متقاضیان با توجه به عدم نیاز آنها برای سفر به تهران عنوان کرد.

کرجی ران تصریح کرد: پیش از این، متقاضیان فراگیری دوره های آموزش افسر دومی کشتی های اقیانوس پیما مجبور بودند برای شرکت در کلاس ها به تهران و یا سایر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 زن در هرمزگان آموزش تخصصی دریانوردی می بینند

4 زن در هرمزگان آموزش تخصصی دریانوردی می بینند