مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-20سياسي

انتقاد فرماندار از وضعیت شهری بناب


در کنار امور مربوط به شوراها بحث گردشگری، برنامه ریزی برای ایجاد درآمد پایدار با توجه به خودکفا بودن شهرداری ها و هماهنگی با ادارات شهرستان نیز باید مورد توجه منتخبین شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در دیدار منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر بناب با ایشان با اشاره گزارشی از روند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همکاری هیأت های محترم نظارت، بازرسی و اجرایی شاهد برگزاری انتخابات پرشور و سالم در شهرستان بناب بودیم و حدود 45 درصد واجدین شرایط شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

وی با تأکید بر اشرافیت اعضای شورا به قانون شوراها و توجه به کار کارشناسی شده خواستار رعایت وحدت و همدلی در بدنه شورا، توجه به نظارت و تصمیمات یکدیگر و تنظیم یک برنامه مدون شد.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب یادآور شد: در کنار امور مربوط به شوراها بحث گردشگری، برنامه ریزی برای ایجاد درآمد پایدار با توجه به خودکفا بودن شهرداری ها و هماهنگی با ادارات شهرستان نیز باید مورد توجه منتخبین شورای اسلامی شهر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار از وضعیت شهری بناب

انتقاد فرماندار از وضعیت شهری بناب