مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-20پزشكي

اعلام تزریق واکسن کرونا از طریق پیامک یا تماس تلفنی


مردم نگران تزریق واکسن علیه کرونا نباشند و بیماران خاص نیز تعدادی از آنها این واکسن را دریافت کرده اند و برخی دیگر تا پایان تیرماه آن را تزریق می کنند - رییس شبکه بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تزریق مرحله دوم واکسیناسیون علیه کرونا برای افراد بالای 70 سال متوقف نشده و از طریق پیامک یا تماس تلفنی مراکز بهداشت مربوطه اعلام می شود.

جعفر صادق تبریزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مراقب سلامت یا بهورز مراکز بهداشتی با افراد بالای 70 سال که مرحله اول واکسن علیه کرونا را تزریق کرده اند و جاماندگان این گروه سنی برای تزریق واکسن تماس می گیرند، از مردم می خواهیم بدون اطلاع به مراکز بهداشتی مراجعه حضوری نداشته باشند.

وی اظهار داشت: یک میلیون دوز واکسن علیه کرونا هفته گذشته وارد کشور شده و تا پایان هفته یک میلیون دوز نیز وارد می شود و جای نگرانی نیست افراد با آسایش خاطر واکسن خواهند زد، همچنین هر فردی که در مرحله اول هر نوع واکسنی تزریق کرده باشد، همان نوع را نیز در مرحله دوم دریافت می کند.

تبریزی ادامه داد: سیاست نظام سلامت کشور آن است که افراد یک نوع واکسن را در مراحل اول و دوم تزریق کنند در حالیکه کشورهای دیگر چنین نیست و از انواع مختلف واکسن علیه کرونا در 2 مرحله استفاده می کنند که عارضه چندانی نیز ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تزریق واکسن کرونا از طریق پیامک یا تماس تلفنی

اعلام تزریق واکسن کرونا از طریق پیامک یا تماس تلفنی