مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-20پزشكي

مهاجرت، انصراف دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی گزارش می شود


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این دانشگاه هر سه ماه یکبار گزارشی درباره مهاجرت و انصراف دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی به وزارت بهداشت ارسال می کند.

- ، دکتر امیرعلی سهراب پور، در سلسله گفت وگوهای مدوتاک سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به ارائه راه حل ها و پیشنهادها برای بهبود شرایط دستیاران دوره تخصص پرداخت.

وی گفت: شکل گیری صندوقی برای حمایت از رزیدنت ها با مشارکت فارغ التحصیلان، خیرین از راهکارهای پیشنهادی است و با بودجه اولیه ای با حدود 50 میلیارد تومان می توان برای رزیدنت های سال چهارم یک حقوق ماهانه و البته به صورت قرض در نظر گرفت که دستیاران بتوانند بعد از گذراندن طرح خود، این کمک هزینه دریافتی را به صندوق بازگردانند.

سهراب پور گفت: طبیعتا خود دانشجویان به خاطر اینکه کمک ها را در دوران سخت رزیدنتی دریافت کرده اند حاضر خواهند بود که به صورت داوطلبانه مبلغی بیش از آنچه دریافت کرده اند را به صندوق باز گردانند تا از این طریق به سایر دستیاران دوره تخصص نیز کمک شود.

وی بر لزوم پرداخت بخشی از کارانه ها به دستیاران و فلوشیپ ها تاکید کرد و با اشاره به جلساتی که درباره مشکلات رزیدنت ها برگزار شده است گفت: در یکی از جلسات که نمایندگان مجلس و 20 نفر از اعضای هیات علمی حضور داشتند، نمایندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت، انصراف دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی گزارش می شود

مهاجرت، انصراف دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی گزارش می شود