مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-20سياسي

ساختمان های مناسب سازی نشده پایان کار نگیرند


معاون هماهنگی عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: مسئولیت مناسب سازی تمام اماکن محیط شهری با شهرداری و نظام مهندسی است و این دو نهاد به عنوان کنترل و نظارت کننده  ساختمان، - ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: مسئولیت مناسب سازی تمام اماکن محیط شهری با شهرداری و نظام مهندسی است و این دو نهاد به عنوان کنترل و نظارت کننده  ساختمان، باید موارد را پایش و نظارت کنند و اگر ساختمان ها مناسب سازی نشده باشند، نباید پایان کار به آن ها داده شود.

کمال الدین میرجعفریان صبح امروز 30 خردادماه در اولین جلسه ستاد مناسب سازی استان خراسان رضوی گفت: کمیته ای متشکل از دستگاه های مرتبط با محوریت بهزیستی و استفاده از سمن های معلولین، از منطقه ی اطراف زائرسرا بازدید و نقایص موجود در مسیر تشرف معلولان به حرم را مشخص و به دبیرخانه ستاد مناسب سازی منعکس کنند.

شهرداری منطقه ی ثامن و دستگاه های مرتبط سه ماه فرصت دارند که این نقایص را مرتفع نموده و در جلسه آینده ستاد که سه ماه دیگر خواهد بود گزارش رفع نقایص را عنوان کنند.

در این جلسه نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی، شهرداری مشهد، اداره کل راه و شهرسازی، نماینده راهداری استان و بهزیستی خراسان رضوی، مطالب و مواردی را که در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های مناسب سازی نشده پایان کار نگیرند

ساختمان های مناسب سازی نشده پایان کار نگیرند