مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-20سياسي

نوبت دهی الکترونیکی در پایگاه های سنجش سلامت


سلامت دانش آموزان برای ما یک اصل مهم است و تلاش شده که نوبت دهی ها الکترونیکی انجام و در زمان مراجعه به پایگاه ها دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، محسن حاجی میرزایی در مراسم افتتاحیه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان با اشاره به رویداد بزرگ انتخابات و تبریک به رییس جمهور منتخب، به تبیین اهمیت طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان پرداخت و اظهار کرد: معتقدم سنجش سلامت یک رویداد بسیار بزرگ است و وقتی اندازه واقعی کار را مورد توجه قرار دهیم یک قدم بزرگی خواهد شد.

وی افزود: اینکه زودتر بدانیم فرزندمان از جهت آمادگی های تحصیلی و اختلالات یادگیری دچار آسیب هایی است و یا از نظر تحرک، بینایی، شنوایی و سلامت جسمانی با مشکلاتی روبه رو است می توانیم مداخلات موثرتری انجام دهیم.

به خصوص اختلالاتی که در جریان تحصیلی تأثیر گذار است اگر زودتر تشخیص داده شود امکان مداخله مفیدتر و موثرتری را فراهم می کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه موضوع ما آدم ها هستند گفت: هرکدام از دانش آموزان، دنیایی از عظمت هستند.

توجه سنجیده و آگاهانه به تک تک دانش آموزان قابل ارزش گذاری نیست و کار بسیار بزرگی است که سال هاست در نهاد تعلیم وتربیت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت دهی الکترونیکی در پایگاه های سنجش سلامت

نوبت دهی الکترونیکی در پایگاه های سنجش سلامت