مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-20ورزشي

آراسته نژاد مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: «ایناس آراسته نژاد» مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام به عنوان مربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 17 سال انتخاب شد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ایناس آراسته نژاد مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام به عنوان مربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 17 سال انتخاب شد.

مظفر علی شایی ، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این ورزشکار به همراه تیم ملی عازم مسابقات آسیای مرکزی به میزبانی تاجیکستان می شود و تا تاریخ 30 خرداد در تهران در حال برگزاری است.

وی از دعوت چهار دختر فوتبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 17 سال خبر داد و گفت: روژین تمریان، فاطمه یوسفی، محدثه ذلفی و غزل مرشدی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

علی شایی با اشاره به جایگاه تیم فوتبال بانوان استان، تصریح کرد: حدیث بساط شیر از دیگر فوتبالیست های ایلامی نیز چندی پیش به تیم ملی بزرگسالان دعوت و به همراه تیم ملی عازم مسابقات کافاو آسیایی به میزبانی بلاروس شد.

وی با بیان اینکه 8 بانوی فوتبالیست ایلامی در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان به اردوی ملی دعوت شده اند، گفت: کوثر عنبری، عاطفه ایمانی و حدیث بساط شیر در رده بزرگسالان و فاطمه یوسفی، فاطمه پسندیده و محدثه ذلفی در رده جوانان به اردوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آراسته نژاد مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام شد

آراسته نژاد مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام شد