مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-20سياسي

گفتمان دینی در انتخابات به رخ جهانیان کشیده شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه های وابسته به آن، برای کمک به دولت منتخب خبر داد و گفت: گفتمان دینی در انتخابات به رخ جهان کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رأی و با تبریک به دولت منتخب، گفت؛ سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه های وابسته به این نهاد مقدس آماده هرگونه مجاهدت و همکاری برای کمک به دولت منتخب و اعتلای ایران اسلامی هستند.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان جهان آقا علی بن موسی الرضا (ع) و با تقدیر از خلق حماسه سیاسی ملت ایران و حضور باشکوه ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق های رأی و با تبریک به رییس جمهور منتخب حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی و با اشاره به فرا رسیدن یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در حماسه 28 خرداد نمونه گفتمان دینی و حکمرانی اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و این حماسه شورانگیز بار دیگر تمامی معادلات جهانی را بهم زد.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن یکم تیرماه چهلمین سال تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: رسالت مهم این نهاد مقدس ترویج اسلام ناب، فرهنگ دینی و گفتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان دینی در انتخابات به رخ جهانیان کشیده شد

گفتمان دینی در انتخابات به رخ جهانیان کشیده شد