مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-20سياسي

راه اندازی کمیته تجاری سازی ایده در اتاق بازرگانی فارس


عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس از راه اندازی کمیته تجاری سازی ایده های نو با عضویت نمایندگان فن بازار و پارک علم و فناوری استان فارس و دانشگاه شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس از راه اندازی کمیته تجاری سازی ایده های نو با عضویت نمایندگان فن بازار و پارک علم و فناوری استان فارس و دانشگاه شیراز خبر داد.

امید ماهرانی یکشنبه 30 خرداد در جلسه کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس، با بیان اینکه نوآوری و فناوری از ابزارهای مهم تغییر و ارتقاء مدل های کسب و کار و توجه به این ها نیاز امروز است، گفت: رویکرد عمده کسب و کارها و بنگاه ها در ایران سنتی است حال آنکه توجه به مقوله های نوآوری و فناوری در عرصه اقتصادی می تواند بازیگران این بخش را تغییر دهد و رونق بخش کسب و کارها و بنگاه ها و واحدهای تولیدی باشد.

ماهرانی ادامه داد: اگر کسب و کارها به سمت بهره گیری از نوآروی و فناوری های نوین حرکت کند، امکان رفع بخشی از مشکلات و بستر ایجاد ارزش افزوده بیشتر، فراهم خواهد شد، استفاده نکردن از تکنولوژی نوین می تواند کسب و کار را تهدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیته تجاری سازی ایده در اتاق بازرگانی فارس

راه اندازی کمیته تجاری سازی ایده در اتاق بازرگانی فارس