مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-20پزشكي

حمایت غذایی کمیته امداد از 2888 مادر باردار و شیرده در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: بیش از دو هزار و 888 نفر از مادران باردار و شیرده در استان از خدمات سبد غذایی این نهاد برخوردار هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: بیش از دو هزار و 888 نفر از مادران باردار و شیرده در استان از خدمات سبد غذایی این نهاد برخوردار هستند.

مجید الهی راد بابیان اینکه این مادران به صورت ماهانه سبد غذایی دریافت می کنند، افزود: ارزش این سبد غذایی در ماه 100 هزار تومان است.

وی بابیان اینکه این طرح باهدف بهبود تغذیه مادران باردار نیازمند و پیشگیری از تولد نوزادان با وزن کم و همچنین تقویت مادران برای دوران شیردهی آغازشده است، اظهار کرد: این طرح با همکاری شبکه های بهداشتی درمانی استان اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: زنان باردار تحت حمایت و اقشار آسیب پذیری که دچار عارضه کم خونی و کم وزنی هستند توسط مراکز بهداشتی، درمانی شهری و روستایی و همچنین خانه های بهداشت شناسایی و جهت تعیین سطح نیازمندی و سایر اقدامات بهداشتی به این نهاد معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، الهی راد همچنین به برنامه رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال اشاره کرد و گفت: تعداد هزار و 340 هزار نفر از کودکان زیر پنج سال در مناطق محروم استان نیز از مزایای این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت غذایی کمیته امداد از 2888 مادر باردار و شیرده در خراسان شمالی

حمایت غذایی کمیته امداد از 2888 مادر باردار و شیرده در خراسان شمالی