مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-20پزشكي

آزمون ارتقا و گواهی نامه دستیاری در زنجان را لغو کنید


عضو شورای صنفی دستیاری دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دستیاران رشته های تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خواستار لغو آزمون ارتقا و گواهینامه دستیاری هستند.

- سمیرا جلالی نژاد در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با درخواست لغو آزمون ارتقاء و گواهی نامه دستیاری، اظهار کرد: دستیاران رشته های تخصصی بالینی حدود یک سال و نیم است که بر حسب احساس وظیفه، دلسوزی و اجبار برای بیماران خود، سایت های کرونا را پوشش دادند و خود و خانواده های شان درگیر بیماری کرونا شده اند و برخی از آنان نیز در بخش آی .

سی .

یو بستری شده و جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه دستیاران رشته های تخصصی بالینی، ساعات زیادی را در بخش های کرونا با شیفت های سنگین گذرانده اند، افزود: با توجه به فشردگی و حجم بالای کاری در دوران کنونی کرونا، آنان امکان رسیدگی به برخی امور روتین آموزشی خود را نداشته و نمی توانند برای آزمونی مانند آزمون ارتقاء و گواهی نامه به صورت متمرکز، زمانی برای مطالعه پیدا کنند.

این مسئول با بیان اینکه دستیاران رشته های تخصصی بالینی خواستار لغو آزمون ارتقاء و گواهی نامه دستیاری هستند، تصریح کرد: پارسال پس از گذشت چهار ماه از شیوع کرونا، آزمون مذکور بدون اعلام اینکه ارتقای سال گذشته مشروط به برگزاری آزمون ارتقاء و گواهی نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ارتقا و گواهی نامه دستیاری در زنجان را لغو کنید

آزمون ارتقا و گواهی نامه دستیاری در زنجان را لغو کنید