مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-20اجتماعي

آغاز سنجش سلامت پیش دبستانی ها از 18 تیر


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اعلام اینکه امسال حداقل یک میلیون نوآموز به جمعیت تحت پوشش سنجش سلامت افزوده می شوند، از توسعه پوشش غربالگری پیش دبستانی ها خبر داد و گفت: از سال 96 در پیش دبستانی هم غربالگری انجام می شود.

امسال حداقل 600 هزار دانش آموز پیش دبستانی را از 18 تیر سنجش خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد حسینی در مراسم افتتاحیه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان با اشاره به اینکه امروز افتتاح رسمی طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان را در سطح کشور داریم گفت: برنامه سنجش سلامت در دو قلمرو حفظ، ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماریها و همچنین آمادگی تحصیلی ایفای نقش می کند و این برنامه یکی از فراگیرترین، عمومی ترین، پر حجمترین، مستمرترین، گسترده ترین و کاربردی ترین برنامه تشخیصی و غربالگری وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: سنجش سلامت، داده های بسیار ازشمندی دارد و نتایج حاصل از این برنامه منجر به پیشگیری از بیماری ها، ارتقای سلامت و مداخلات حوزه سلامت می شود.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه سنجش سلامت، گام مهمی برای استانداردسازی آموزشی مبتنی بر تشخیص به موقع کودکان در معرض خطر است گفت: ساماندهی آموزشی را با جای دهی بچه های دیرآموز، اوتیسم ،ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش سلامت پیش دبستانی ها از 18 تیر

آغاز سنجش سلامت پیش دبستانی ها از 18 تیر