مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-20اقتصادي

اطلاعیه مهم برق منطقه ای فارس


شرکت برق منطقه ای استان فارس با صدور اطلاعیه ای، ضمن اشاره به پیش بینی افزایش دما، از هم استانی ها درخواست کرد که در مدیریت مصرف برق همکاری بیشتری داشته باشند.

- ایسنا/فارس شرکت برق منطقه ای استان فارس با صدور اطلاعیه ای، ضمن اشاره به پیش بینی افزایش دما، از هم استانی ها درخواست کرد که در مدیریت مصرف برق همکاری بیشتری داشته باشند.

شرکت برق منطقه ای فارس طی اطلاعیه ای با اشاره به افزایش دما در اغلب نقاط کشور و اجرای تعمیرات نیروگاه بوشهر، خواستار همکاری بیشتر مردم در مدیریت مصرف انرژی با هدف ایجاد امکان تامین برق مورد نیاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای فارس، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پیش بینی افزایش دما در اغلب نقاط کشور و تداوم آن تا پایان هفته جاری، همچنین محدودیت های ایجاد شده در بخش تولید، به دلیل تعمیرات واحد نیروگاه بوشهر که تا آخر هفته به طول می انجامد، از عموم هموطنان عزیز درخواست می کنیم به منظور کمک به تامین برق و جلوگیری از بروز خاموشی، به ویژه در این شرایط، نسبت به کاهش مصرف برق خود در فاصله ساعت های 12 تا 18 اقدام کنند.

در این اطلاعیه، راهکارهایی برای مدیریت مصرف ذکر و از شهروندان درخواست شده است، با به کارگیری این توصیه ها، در مدیریت مصرف برق خصوصا طی ساعت های 12 ظهر تا 18 بعداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه مهم برق منطقه ای فارس

اطلاعیه مهم برق منطقه ای فارس