مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-20سياسي

استانداردهای حسابرسی در ارائه گزارش تفریغ بودجه 98 شهرداری تهران رعایت نشده


تفریغ بودجه باید در چارچوب استانداردهای حسابرسی عملکرد مدیریت مقداری و ریالی باشد که متأسفانه نشانی از این وظیفه محوله بر عهده شهرداری دیده نمی شود.

- خزانه دار شورای شهر تهران گفت: تفریغ بودجه باید در چارچوب استانداردهای حسابرسی عملکرد مدیریت مقداری و ریالی باشد که متأسفانه نشانی از این وظیفه محوله بر عهده شهرداری دیده نمی شود.

بنابراین نکته اول قصور و یا تقصیر شهرداری در این نکته نهفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن رسولی در سیصد و سومین جلسه شورا در ارائه گزارش تفریغ بودجه سال 98 شهرداری تهران گفت: بر اساس نظام مالی سه سطح تعیین شده در ماده 44 آیین نامه مالی شهرداری ها، وظیفه نظارت مالی پس از انجام هزینه به حسابرسان داخلی شهرداری واگذار می شود که انتخاب این حسابرسان از اختیارات و وظایف شورای اسلامی شهر تهران است.

وی افزود: ماده 67 قانون شهرداری ها نیز شهرداری را موظف می کند که بودجه سالیانه موسسات و شرکت های وابسته به شهرداری را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال بعد بایستی تسلیم شورای شهر کند و حسب این ماده قانونی تا آخر خرداد مورد رسیدگی در شورا قرار گیرد.

بر اساس این مستند قانونی، شورا درآمدهای وصولی قطعی شده را پیش بینی و تجزیه و تحلیل می کند و حسب ماده 79 قانون شهرداری علاوه بر اینکه گزارش ماهیانه توسط خزانه دار صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای حسابرسی در ارائه گزارش تفریغ بودجه 98 شهرداری تهران رعایت نشده

استانداردهای حسابرسی در ارائه گزارش تفریغ بودجه 98 شهرداری تهران رعایت نشده