مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-20اقتصادي

اجرای طرح جمع آوری ریسه و چتر روشنایی در شیراز


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طرح جمع آوری ریسه و چتر روشنایی ایجاد شده توسط صنوف مختلف در این شهرستان با دستور دستگاه قضایی و همراهی عوامل انتظامی و اجرایی در شیراز آغاز شده است و تداوم دارد.

- ایسنا/فارس معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طرح جمع آوری ریسه و چتر روشنایی ایجاد شده توسط صنوف مختلف در این شهرستان با دستور دستگاه قضایی و همراهی عوامل انتظامی و اجرایی در شیراز آغاز شده است و تداوم دارد.

حسین صالحی یکشنبه 30 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: همانند سال های گذشته و با هدف مدیریت مصرف و ممانعت از سوء مصرف برق، از ابتدای خرداد ماه طرح شناسایی و جمع آوری ریسه های روشنایی و چتر نور در نقاط مختلف تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شیراز آغاز شده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

صالحی با بیان اینکه از ابتدای خرداد تاکنون، بیش از 900 ریسه و چتر روشنایی در شیراز جمع آوری شده است، گفت: حجم برق مصرفی این میزان ریسه و چتر روشنایی جمع آوری شده، برابر با نیاز روزانه 100 تا 200 مشترک برق بخش خانگی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت، 10 گروه عملیاتی به استعداد 40 نیروی انسانی در مناطق شناسایی شده کلانشهر شیراز، عملیات اجرایی جمع آوری ریسه های روشنایی و چترهای نوری را دنبال کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جمع آوری ریسه و چتر روشنایی در شیراز

اجرای طرح جمع آوری ریسه و چتر روشنایی در شیراز