مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-20فرهنگي

خرید بیش از 5هزار نسخه کتاب در طرح بهارانه کتاب توسط قزوینی ها


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: خرید بیش از 5000 نسخه کتاب از کتابفروشی های قزوین به ارزش بیش از 2,220 میلیون ریال در بهارانه کتاب صورت گرفت.

- قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: خرید بیش از 5000 نسخه کتاب از کتابفروشی های قزوین به ارزش بیش از 2,220 میلیون ریال در بهارانه کتاب صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین محمدحسین اسماعیلی اظهار کرد: 11 کتاب فروشی از استان قزوین، در بهارانه کتاب 1400 فعالیت داشتند که بابت فروش خود 420 میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان به جزییات طرح بهارانه فروش کتاب در سال جاری اشاره کرد و گفت: 9 کتابفروشی در مرکز استان و 2 کتابفروشی در شهرستان البرز و تاکستان در این طرح مشارکت داشتند که امیدواریم تا در طرح های بعدی تعداد بیشتری کتابفروشی در طرح شرکت کنند.

اسماعیلی ادامه داد: این طرح در هر فصل با هدف حمایت از ناشرین و کتابفروشی ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نقش مطالعه و کتابخوانی در رشد و بالندگی جامعه بر کسی پوشیده نیست، افزود: هر چه قدر بتوانیم به ترویج این فرهنگ کمک کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از 5هزار نسخه کتاب در طرح بهارانه کتاب توسط قزوینی ها

خرید بیش از 5هزار نسخه کتاب در طرح بهارانه کتاب توسط قزوینی ها