مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-20اقتصادي

اشتغال چالش بزرگ معلولان گلستانی


در حالی که اکثر معلولان از عدم مناسب سازی مبلمان شهری به عنوان یکی از مشکلات اصلی خود نام می‎برند اما همچنان اشتغال یکی از چالش‎ها و دغدغه اصلی افراد دارای معلولیت در کشور محسوب می‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آمارها حاکی از آن است شیوع معلولیت در گلستان تقریبأ دو برابر میانگین کشوری است، حدود 50 هزار معلول در گلستان وجود دارد از این رو انتظار می‎رود در راستای حمایت از جامعه معلولان استان اقدامات خاص‎تری صورت گیرد، با این وجود نه تنها در گلستان بلکه در بیشتر نقاط کشور هنوز اقدامات قابل توجهی برای رفع مشکلات و حضور پررنگ معلولان در جامعه انجام نشده است و افراد دارای معلولیت همچنان از حقوق حداقلی خود محروم هستند.

مشکلاتی از جمله عدم مناسب سازی مبلمان شهری در اکثر شهرها حضور معلولان در سطح جامعه را با مشکلات عدیده‎ای مواجه کرده است تا جایی که این افراد ترجیح می‎دهند کمتر در جامعه حضور پیدا کنند و همین امر مشکلات روحی فراوانی برای این افراد ایجاد می‎کند.

در حالی که اکثر معلولان از عدم مناسب سازی مبلمان شهری به عنوان یکی از مشکلات اصلی خود نام می‎برند اما هم چنان اشتغال یکی از چالش‎ها و دغدغه اصلی افراد دارای معلولیت در کشور محسوب می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال چالش بزرگ معلولان گلستانی

اشتغال چالش بزرگ معلولان گلستانی