مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-20سياسي

سپاه پاسداران:ملت ایران پیروز اصلی انتخابات 28 خرداد بود


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از مشارکت حماسی ملت ایران در انتخابات 28 خرداد و تبریک به رییس جمهور منتخب بر آمادگی همه جانبه خود برای تعامل و همکاری با دولت آینده تاکید کرد .

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از مشارکت حماسی ملت ایران در انتخابات 28 خرداد و تبریک به رییس جمهور منتخب بر آمادگی همه جانبه خود برای تعامل و همکاری با دولت آینده تاکید کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه با قدردانی و تجلیل از حضور شکوهمند و مشارکت حماسی و شورانگیز ملت ایران در انتخابات 28 خرداد ، تحقق حماسه سیاسی 1400 را بیانگر هوشمندی و درایت مثال زدنی ایرانیان در فهم عمیق مقتضیات و الزامات تحقق گام دوم انقلاب و صیانت از استقلال ، امنیت و منافع ملی و پیش برندگی اهداف و سیاست های کلان کشور در عرصه داخلی و خارجی دانست .

در بخشی از این بیانیه آمده است: هجرت مقتدرانه ، آگاهانه و هنرمندانه ملت ایران پای صندوق های رای مصداق زیبای مهاجران الی الله بود که در یوم الله 28 خردادماه ، نمایش مجدد مردم سالاری دینی و دفاع از حرم امن جمهوری اسلامی را برکت بخشید و پشتوانه مطمئن، قدرتمند و عزم آفرینی در صحنه بهبود زندگی مردم فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران:ملت ایران پیروز اصلی انتخابات 28 خرداد بود

سپاه پاسداران:ملت ایران پیروز اصلی انتخابات 28 خرداد بود